Retourneren ROOZ Amsterdam

Retourneren

Retourneren www.rooz.amsterdam
Wij streven ernaar u blij te maken met producten die voldoen aan uw verwachtingen. Mocht u toch niet tevreden zijn met uw aankoop; al onze producten gekocht op www.rooz.amsterdam mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden met ons retourformulier. Na twee weken is de retourtermijn verlopen en zullen wij uw retour niet meer accepteren. SALE producten mogen ook worden geretourneerd in ruil voor geld. Wanneer het geretourneerde product beschadigd, gebruikt, incompleet of niet in de originele verpakking door ons wordt ontvangen zijn wij niet verplicht de producten aan te nemen. 
 
Om het retourproces succesvol te laten verlopen vragen wij u het retourformulier aan te vragen bij  info@rooz.amsterdam, u ontvangt het retourformulier dan per e-mail. De kosten van de retourzending zijn in alle gevallen voor uw rekening. Het retouradres vindt u op het retourformulier, dit adres moet duidelijk zichtbaar op de doos worden vermeld.
Let op: het is uw verantwoordelijkheid dat het retour artikel in goede orde bij ons wordt bezorgd. Bewaart u svp goed het verzendbewijs met Track & Trace nummer totdat uw retour is afgehandeld.

Vanaf het moment dat wij uw retour in ontvangst hebben genomen kan het tot maximaal 8 dagen duren, voordat u het vervangend product ontvangt (indien voorradig). Wij verzoeken u vriendelijk contact met ons op te nemen wanneer u na 8 dagen nog geen vervangend product hebt ontvangen. U kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@rooz.amsterdam.
 
Geld teruggave
Vanaf het moment dat wij uw retour in ontvangst hebben genomen kan het tot maximaal 14 dagen duren voordat u het geld van het product terug ontvangt, eventuele verzendkosten van de bestelling worden niet teruggestort. 
 
Bestelling annuleren/wijzigen
Zodra wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen wordt het bestelproces automatisch in gang gezet, vanaf dan is het niet meer mogelijk de gegevens van de bestelling te wijzigen of de bestelling te annuleren. 
 
Defect product ROOZ Amsterdam
Helaas komt het heel af en toe voor dat een product een defect vertoont, wij betreuren dit ten zeerste en lossen het graag met u op.
U mag in dit geval een mail sturen naar info@rooz.amsterdam met de volgende informatie:
1. Kopie aankoopbewijs of ordernummer (wanneer het product op www.rooz.amsterdam is gekocht)
2. Foto waarop het defect duidelijk zichtbaar is
3. Korte omschrijving van het defect
 
Op alle ROOZ Amsterdam producten gekocht op www.rooz.amsterdam heeft u 12 maanden garantie. De garantieperiode start op de datum waarop het product is aangeschaft. Alleen een kopie van het aankoopbewijs of het ordernummer van de bestelling wordt geaccepteerd als geldig garantiebewijs.
Let op: zonder geldig garantiebewijs kunnen wij u niet verder helpen.
 
Defect product
Wanneer wij aanbieden uw defecte product te repareren mag u het defecte product samen met het reparatie formulier naar ons retourneren. Het reparatie formulier ontvangt u van ons per e-mail. Vanaf de dag dat wij uw defecte product hebben ontvangen mag u uw gerepareerde product binnen 2 weken retour verwachten.
Let op: defecte producten ruilen wij in eerste instantie niet voor een vervangend product, wij zullen het defecte product in alle gevallen proberen te repareren. Indien reparatie niet mogelijk is zullen wij hierover contact met u opnemen.
N.B.: Het retourproces duurt twee weken. Indien u na die tijd nog niets gehoord heeft, neemt u dan contact op met onze klantenservice.